.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط با استان‌ها اقدام پسنديده دولت نهم است

ميرحسين موسوي در رابطه با سفرهاي استاني دولت نهم گفت:ارتباط با استان‌ها اقدام پسنديده دولت فعلي است و البته در گذشته نيز وجود داشته است،‌ ولي در اين دولت اين مسئله گسترش يافت و ما نيز اين ارتباط را ادامه خواهيم داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ميرحسين موسوي در بخش پاياني سفر خود به قم در گفتگو با خبرنگاران به سئوالات آنان پاسخ گفت.
وي در ابتدا با اشاره به علت سفر خود به شهر قم گفت: شهر قم سابقه ديرينه‌اي در صيانت از تشيع دارد و حضور علما و مراجع عظام تقليد و همچنين بارگاه حضرت معصومه (س) و جايگاه فرهنگي اين شهر باعث شد كه اين شهر را براي نخستين سفر انتخاب كنم.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري در ادامه گفت: امروز پس از زيارت بارگاه كريمه اهل‌بيت (س) خدمت تعدادي از مراجع عظام تقليد رسيدم و با آنها صحبت كردم و با ديگر مراجع نيز در سفرهاي بعدي ديدار خواهم كرد.
وي در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار صداوسيماي مركز قم در ارتباط با برنامه‌هاي اقتصادي موسوي اظهار داشت: كار ما با انتشار بيانيه‌ آغاز شده است و به تدريج بخش‌هاي مختلف اين بيانيه را باز كرده و تشريح خواهم كرد.
موسوي اضافه كرد: بحث‌ها و گفتگوهاي بسياري در ارتباط با مسائل اقتصادي انجام داده‌ايم و طرح جامع اقتصادي خود را ظرف 10 روز آينده در ديدار با 500 نفر از فعالان عرصه توليد و صنعت مطرح خواهم كرد.
وي در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در قم در ارتباط با مسائل مطرح شده در ارتباط با كناره‌گيري كروبي به نفع وي اظهار داشت: آقاي كروبي فردي انقلابي است و وارد صحنه شده است و من از برنامه‌هاي ايشان اطلاعي ندارم.
وي ادامه داد: حضور آقاي كروبي باعث رونق انتخابات مي‌شود و مشكلي در خصوص حضور افراد مختلف در عرصه انتخابات ندارم.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: ما دائما با ايشان ارتباط و رفت و آمد و تماس داريم و آقاي كروبي هم نسبت به ما محبت دارند و اينگونه نيست كه با آقاي كروبي در مقابل هم قرار بگيريم.
وي درباره وضعيت ستادهاي انتخاباتي خود در قم افزود: ستادهاي ما حزبي نيست و اقشار مختلف مردم نيز در اين ستادها فعاليت مي‌كنند و اعضاي اصلي ستادهاي انتخاباتي ما گرايش جناحي ندارند.
موسوي در پاسخ به سئوال خبرنگار ايرنا مركز قم در ارتباط با برنامه‌هاي وي در خصوص هدفمند كردن يارانه‌ها خاطرنشان كرد: مسئله يارانه‌ها و هدفمند كردن پرداخت يارانه‌ها بسيار با اهميت است و البته در اين زمينه بايد روش‌ها اصلاح شود.
وي اضافه كرد: يارانه‌ها اكنون در كشور وجود دارد ولي بي‌هدف است و ما مي‌خواهيم جهت‌گيري درستي در پرداخت يارانه‌ها صورت گيرد.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري گفت: راه حل‌هاي ارائه شده جز آشوب اقتصادي نتيجه‌اي در بر ندارد و برنامه‌ريزي دقيقي براي هدفمند كردن واقعي يارانه‌ها خواهيم داشت.
وي توجه به خصوصي‌سازي و اجراي اصل 44 قانون اساسي را از ديگر برنامه‌هاي مهم اقتصادي دانست.
موسوي در پاسخ به سئوال خبرنگار ديگري در ارتباط با سفرهاي استاني و ادامه اين برنامه در صورت موفقيت در انتخابات رياست جمهوري تصريح كرد: ارتباط با استان‌ها اقدام پسنديده دولت فعلي است و البته در گذشته نيز وجود داشته است،‌ ولي در اين دولت اين مسئله گسترش يافت.
وي افزود: ما نيز اين ارتباط را ادامه خواهيم داد ولي شايد شيوه‌ ما متفاوت باشد و من به مسافرت‌هاي طولاني اعتقادي ندارم.
كانديداي انتخابات رياست جمهوري در ارتباط با اجراي طرح ارتقا امنيت اجتماعي نيز گفت: مسائل فرهنگي جوانان بسيار پيچيده است و با كار هماهنگ و جمعي مي‌توان بداخلاقي‌ها را كاهش داد. اعتقاد دارم كه اگر يك درصد نرخ بيكاري در كشور كاهش يابد، حجم بسياري از بداخلاقي‌ها كاهش مي‌يابد.
وي در پاسخ به سئوال ديگري در ارتباط با انتخاباتي بودن سفر وي به شهر قم و ديدار با مراجع عظام تقليد اظهار داشت: كسي كه وارد فضاي سياسي مي‌شود بايد به همه نيروهاي موثر جامعه توجه داشته باشد و در جامعه ديني ما كسي نمي‌تواند به صحنه سياسي بيايد و با مراجع تقليد ‌ارتباط‌ برقرار نكند.
موسوي ادامه داد: ارتباط من با مراجع عظام تقليد شايد در چنين شرايطي جنبه تبليغاتي به خود بگيرد، در صورتيكه بنده از گذشته ارتباط داشته‌ام.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.246 seconds.